• وبلاگ : يك قدم تا پشت خاكريز
  • يادداشت : گوش شنوا...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بنياد فرهنگي فاطمه الزهرا 

    بسمه تعالي

    خانواده گرامي متوسليان
    بدينوسيله هفتمين روز رحلت مظلومانة حاج غلامحسين متوسليان رحمه الله عليه پدر هميشه چشم انتظار و دردمند سردار آزاده حاج احمد متوسليان را به شما تسليت عرض نموده و در مسير همدردي هميشگي سالهاي اسارت عزيزان به گروگان گرفته شده‌مان، با اين سوگ تازه نيز كه پيام‌ دار روشن غربت و رنج خانواده‌هاي چهار فرزند سرفراز ايران اسلامي است، اعلام همدردي و همبستگي روحي و ايماني مي‌نمايد.
    پيداست كه گذر دردناك ايام اسارت عزيزانمان، آثار خود را بر قلب دردمند سه پدر نگران و يك مادر چشم انتظار، آنچنان باقي نهاد كه آنان را با خود از ديار فاني به ديار باقي برد و بقاي رنج دنيوي حاصل از اسارت و مظلوميت اين قربانيان سكوت، براي آنان به قيمت بقاي ابدي و اخروي تمام گشت. اكنون يك پدر و دو مادر از اين بيت حماسه باقي است و كيست كه از عمق دل نداند و از صميم جان نخواهد لزوم ياري گروگانهاي مظلومي را كه 26 سال رنج اسارت را به بهاي سرافرازي ايران اسلامي، به جان خريده‌ و تمام سالهاي جواني و طراوت خود را در اسارت گذرانده‌اند؟!
    اين لزوم، همتي ملي و جهاني را طلب مي‌كند و حركتي مردمي را اقتضا مي‌نمايد تا بعد از 26 سال، خداوند بر ما منت نهد و در پي جهدي ديگر از شور، فتحي ديگر بگشايد از اميد، تا بزودي شاهد حضور عزيزانمان در ميان خانواده‌هاي خود باشيم.

    خانوادة ديپلمات ربوده شده ايراني سيد محسن موسوي
    حجت الاسلام والمسلمين حاج ذبيح الله موسوي (پدر)/ مريم مجتهدزاده (همسر) / سيدرائد موسوي (فرزند)